Çok önemli bir sorun değil iki haftayı aşmadığı sürece gelişim geriliği olarak değerlendirilmez en fazla biraz zayıf doğar sağlıklı olsun da zayıflık her türlü toparlar beslenmenize dikkat ederseniz bebekler son haftalarda atağa geçiyor haftasını yakalacaktır dert etmeyin