Anneler merhaba hamileligimin 5+2 sindeyim 2- 3 gün ayak ağrım vardı sonra bir sabah uyandığımda ayağımın üstüne basamadim o günden beri 1 hafta olucak nerden baksanız tek ayağımın üstünde yuruyebiliyorum sadece diğerine basamiyorum doktora gittim kan sulandirici verdi ama endişeliyim hamilelegimi sürekli yatarak ve hiçbir işimi halledemeyerek geçirmek istemiyorum sabah akşam iğne alıyorum kan sulandirici ne kadar sürede geçer sizce yaşayan var mı böyle birşey ayağımın üstüne basamamaktan korkuyorum endişeliyim işte