Dilosceylan hastaneye gitmenizde fayda enfeksiyon sebebli de olabilir ama enfeksiyonun kendisi de doğumu tetikleyebiliyor benim nstde sancılarım çıktı tahlil falan yapıldı yoğun enfeksiyondan dolayı doğum sancılarım başlamıs her hamilenin doğum belirtisi aynı olmayabilir çünkü hastaneye gidip bi nstye girin en azından içiniz rahat eder