Meltem00 tkymk cidden bundan tahmın beklıyormusunuz zaten %50 ihtimal Olduğu için bence zamanını bekleyın kese ve sağ sol yok ortada olmakla alakası yok buna nasıl inanıyorsunuz ilginç 🧐
Nebyaa Ya canimmm daha susam kadar ama nasıl tahmin edelim. Bende sizin gibi çok heyecanlanıp erken cinsiyet tahmini diye atmak istemiştim ama kimse cevap vermemişti aklıma geldi 🤣🤣 neyse ben içime doğanı soyliyim erkek 💙 hayırlısı olsun inşallah
tkymk İlk ultroson fotoğrafı bu keseden tahmin edilebiliyor ya ondan attım 😇 8+2 deyiz çok var daha öğrenmemize 🤦🏻♀️ Hayırlısı olsun inşallah hepimiz için 😍 Nebyaa
tkymk Ay hadi İnşallah gördüğümden beri keseyi hep kız tahmin ediliyor erkek diyen de oldu solda bebek diye şuan 8+2 deyiz keşke hemen öğrenilse 😇😍 Mevaninannesiii
tkymk Küçük bir fasulye gördüm bence erkek 👶🏼 kaç haftalık günceli tahmin doğru çıkarsa öğrenince yaz buraya teori ne kadar doğru görelim 😇ikra_41
tkymk Teyzemin kızı 5. doğumunu gerçekleştirdi 3. Doğum ikiz kız çocuklarına hep bu şekilde tahminleri doğru çıktı. Elbette kimse bilemez şuan Allah’tan başka fakat her anne adayının öğrendiği günden beri en çok merak duyduğu konu budur bence Meltem00
Meltem00 tkymk teyzenizin kızına sorun o zaman uzmanlaşmıştır 🥴cınsıyet oluşum haftası denen birşey var hani biraz bilim pls …
tkymk Meltem00 siz ne kadar sivri dilli kırıcı bir kadınsınız yorumlarınızı n geneline baktım bi siz biliyorsunuz bi cahil değilsiniz dimi konu dikkatinizi çekmiyorsa girip ukalaca yorum yapamazsınız .
tkymk Meltem00 https://imgyukle.com/i/kbAtfp ki sende zamanın da yorum yaptırmış bizlerden birisin gelip şimdi bilimden bahsetmen ne komik 😂 biraz bilim pliss dimi