220920om aysesakaryaa bana el ve ayak parmaklarına beynine kalbine bakılıcak demişti doktordum tek gebeliklerde 20. Haftada bakılıyomuş benim ikiz olduğu için 21. Haftada gel dedi randevu aldığım yer
Ilayda1 aysesakaryaa bütün organlara bakılıyor ben 20. haftamda gittiğimde küçük şimdi daha net görmek için 2 hafta sonra gel dedi 22+4 müydü neysi çektirdiğimde