Busra2013 Kubrapeltt bende suab 27+0 insallah benimkide 1 kiloyu bulmustur cok korkuyorum hareketleru nasil cnm ?
Mihrimahinannesi Shrkoyn benim 30 haftalık şuan 1.690 dedi kilosuna. Kötü mü yani gelişmemiş mi anlamadım 🙄
Shrkoyn Mihrimahinannesi doktorunuz bi sorun görmediyse sıkıntı yok zaten son 3 ay alıyor bebiş diye biliyorum
Deletedmom_33 Kubrapeltt Doktor benimkine 25.haftada iri bebeğe benziyor demişti o yüzden bir tık fazla olabilir benimkinin kilosu 😬
Kubrapeltt Deletedmom_33 bana da aynısını dedi yaşıtlarina göre bacak boyu uzun dedi sağlıklı olsunda, daha son haftalara kadar değişir belki de
Kubrapeltt Busra2013 inşallah 🙏 ben en başından beri çok hissedemiyorum ilk bebek ve kız olmasından sanırım öyle sert tekmeler hiç hissetmedim, endişelenip doktora gittiğim çok oldu şükür bi sıkıntı yok, sanırım kişi kişi ye değişiyor
Busra2013 Kubrapeltt benımde aynı kız bende aynı basından berı net degıl bı gun oyle bş gun boyle bende cok acıle gıttım bu sebeple
miranbeyinmothersi Kubrapeltt ay öaşallah benimden 27+1 37 boy 1050 kiloydu. Bir hafta ilerde denilmişti aynıyız canım
Kubrapeltt Busra2013 aynen canım benim de öyle, doktor da bunun için bi sebep söylemiyor, o hareket ediyor sen hissetmiosn dio
Ece003 Kubrapeltt şuan 27 haftalığım 24. Haftada gittiğimde boyu 36 cm ydi boyu uzun olucak dedi ama 24 iken 27 ile uyumlu olduğunu şuan öğrendim 28. Haftada yeniden kontrolüm var acaba yanlış mı ölçüldü
Tugbamete Kubrapeltt boyunu bilmiyorum ama kilosu 27 haftalıkken 760 gr dı gelişim geriliğimiz var malesef ama bu hafta toparladık biraz 31.haftada 1600 olmuş pamuk kızım şükrediyoruz
Busraferdi7 Kubrapeltt Bizim de tam 27+0 da 1044 gram 35 cm di boyu 💙😊 Şimdi 29+0 olduk 2 hafta sonra kontrolüm bakalım nasıl olmuşuz gayet normal hatta doktor minik tosuncuk maşallah demişti oğluma 🤲🏻💙
Kubrapeltt Busraferdi7 ayy kontrol günü de geçmek bilmiyor benim merakla bekliyorum her ay görmek için 🙈