Liesheth 7. Ayda 7 günlük ve 5 günlük istirahat raporlarım vardı. Şirkete de atmıştım bunları. Fakat bugün sigortam güncellenmiş eksik günüm gözükmüyor, tam gözüküyor. Paramı da alamayacağım sanırım sigortadan. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Mavi20 Liesheth işlenmeyen raporların yasal olarak cezası var diye biliyorum şirkete. Çünkü onların ekranına düşüyor sizde ik ya bildirmelisiniz sadece onay gidiyorlar