Mutfagı toplamaya baslayalı 5-10 dk oldu en fazla bulasıgı yıkıcaktım elimde tansiyonum mu dustu sekerımmı bilmiyorum böyle soguk terledım fena oldum bayılcak gibi öğürdüm hemen bulasıgı falan bıraktım uzandım biraz daha iyi hissettim ama bunun sebebi nedir sizce dünde aynısı oldu ama karnım cok açtı açlıktan oldu fakat bugün agzıma kadar doluyum neden oldu acaba korktum evde esimde yok