silaweannesi Arkadaşlar Kayseri Memorial Hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı acaba? Birde sezeryan ücreti nedir bir bilginiz var mı?
Raziye50 Nilgun hanima aralik ayinda yaptik ilk dogum sezeryan 5200 liraydi memnun kaldik hastahaneden ozellikle dogum hemsireleri cok nazik ve ilgiliydi tavsiye ederim