Sehooo Kızlar bu nst cihazındaki sayılar neyi ifade ediyor bilen varmı ? Çünkü biri kalp atışı digeri ney peki ? Bilen varmı ?
Sehooo Asiyes aa bugün nst cekıldım hep 70 küsürlerde cıktı bu şekilde sizce çokmu sancı olmus oluyor
Hellili Sehooo doktorunuz sonucunuzu gördü mü sancılarınız var gibi benim de geçen hafta bu şekilde çıktı nstde yatış aldım iki gün şimdi de ilaç içiyorum evde istirahat lavabo dışında kalkmıyorum
Sehooo Hellili doktorum gördü az var dedi haftaya tekrar görücem dedi 36+2deyimya suan hurma ye yuruyus yap dddı okadar
Hellili Sehooo benim de 35 haftalık doktorlar bir garip doğum için daha iki hafta kadar vaktiniz var neden acele ettiriyor acaba
Hellili Sehooo Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah gelişimini tamamlıyorsa fazla kalmanın bi anlamı yok son haftalar eziyete dönüyormus artık sağlıcakla gelsin bebişiniz
Fatmnrzddd Nst ye kaçıncı haftadan itibaren giriyorsunuz. birde şuan uygulamada 29+6 haftalık olarak gözüküyorum ama 1 hafta önce sağlık ocağına ebem kontrole çağırdı ve son adet tarihime göre şuan bebeğin 30 haftalık dedi. Aklım karıştı kizlar iyice
marbling10 Fatmnrzddd 29+6 haftalık bu 30 haftalık demek zaten. bugün 30+0 olduysanız 31 e girmiş oluyorsunuz
Fatmnrzddd Hayır ben 1 hafta önce gittiğimde sağlık ocağına 29 haftaya yeni girmiş gözüküyordum ama orda ebe 30 dedi
Fatmnrzddd Yani bugün itibari ile uygulamaya göre 30 sağlık ocağının hesaplaması ile 31 haftalık oluyoruz
marbling10 Fatmnrzddd sağlık ocağının hesaplaması değil 30+0 olması demek 30. haftayı doldurmuş 31 e girmişsiniz demektir. Mesela ben 35+1 deyim bugün, yani 36. haftadayım