Fnen Zgll233 Bence olmaz. Çünkü ikili testin sonucu kesin bilgi değil yanılma payıda çok yüksek. Yaptırırsan riskli çıkarsa amniyotik sıvı alınıp bakılıyormuş sonra heyet kuruluyor down sendromluysa almaya karar veriyorsun. Benim için bir önemi yoktu her şey allahtan gelir. Ben o yüzden yaptırmadım
KonuMankeni Ben karambole kan vermiştim ama numunede sıkıntı olmuş,sonuç çıkmamıştı. Tekrar vermedim. Bugün üçlü test için de istediler yine vermedim
Azra_Mom Zgll233 ben yaptırmadım sadece down sendromu olup olmadığına bakıyorlar yanılma payı var çevrede duymuşsunuzdur çok var down sendromu denilip sağlıklı doğan boşuna belli belirsiz ihtimallerle kafamızı karıştırmaya gerek yok çünkü bu tedavisi olan bişey zaten değil hamileliğimiz boyunca acaba demek yerine sağlıkla gelsinler diye huzurla dua etmek çok daha mantıklı geliyor bana