Merhaba anneler, süpriz bir şekilde spiral ile 3.bebeğime hamileyim… 2 tane oğlum var daha önce TOBB hastanesinde doğum yaptım ikisinide çok memnundum. Fakat fiyatlar uçmuş bende şehir hastanesinde muayene olup orada doğum yapsam diyorum ama nasıl sizce? Yapan var mı? Sancı çekerken yanında refakatçi oluyor mu acaba? Ya da doğum sonrası odalar kaç kişilik? Eşin çocukların ziyarete gelebiliyor mu?