Dilanilhn Kizlar bugün doktor kontrolüm vardı 34 haftalik olucas yarın doktor 1 hafta geriden geldiğini söyledi kilosu 2.75 gr bu durumda olan varmi sorun falan çıkıyormu korkuyorum açıkçası nst girdik ilk kez sancı tansiyon iyi dediler
Jdjdjdjk Dilanilhn benimde öyle en basından beri 1 hafta geriden geliyor bebişim 37 4üm doktorum sorun olmayacağını sadece 1 hafta daha geç doğabileceğini söyledi o ara açılıyor mu ona bakmak lazım