Aysezey Şimdye kadar Devit 3 diye bi damla kullanyodum. Bu defa eczacı Tera D3 diye bişey vermiş.farketmeden kullandm bi kaç defa şişeler renk falan aynı. Birbirnin muadilimidir acaba kullanan varmı ?