2-3 günden beri gribim ve burunlarım çok tıkalı. Doktorum 4 gün boyunca otrivine kullanabilirsin bir zararı olmaz dedi. Ben yine de sadece çok çok tıkandığımda sıkıyorum sık sık kullanmayaya çalışıyorum. Ama deniz suyu vs hiçbir şey işe yaramıyor. Tıkanıklığı gidermek için ilaç harici başka bir öneriniz var mı acaba?