giresun 12 Mayıs son adet tarihim şuan 29+6 olarak gozukuyorum en son gittiğimde doktorum bebek 2 hafta geriden demişti ..ben şuan calisiyorum 32. Haftamda rapor almam gerekiyor bunun için tam 32. Günde mi gitmem gerek nasıl yapacağım?
giresun secoz normalde hesaplamama göre 22 sinde gitmem gerek doktorum 25 Aralık’ta gel diyor anlamadım