Üç gündür öksürüğüm vardı göğüs doktoruna gittim iyice yoğunlaşınca bronşit olmuşum evden yattığım yerden kalkmadan haftalardır dışarı çıkmadan nasıl becerdim inanın anlayamıyorum. Çok öksürüyorum bebeğe birşey olcak diye çok korkuyorum kanımdada enfeksiyon çıktı napcam şaşırdım geniş ve rahat bi ilaç tedaviside veremiyorlar gebe olduğumdan dolayı gebe kaldığımdan beri sürekli bi sıkıntı yaşıyorum çok yordu.