swetty_18 Merhaba kızlar..Bugun 29+1 günlüğüz..Sabah doktor randevum vardı 1200 gram 37 cm boyu dedı hersey normal gıdıyor guzel dedı..Ama burda okuduğum bazj postlara gore bebek az kıloda gıbı?Normal mi sızce kılosu yoksa zayıf mi kalmış
Minekorkmaz swetty_18 doktorun hersey güzel demiş bundan daha güzel ne olabilir. Ben simdi sana desemki cok düşük kalmış kilosu ne olacak? Benim söylediğim önemli mi sence. Lütfen kafana takma doktor ne derse en iyisini der
Aysununannesi00 swetty_18 önemli olan burda ne söylendiği değil doktorunun ne söylediği buraya bakarsan her ağızdan farkli birşey duyarsn
Banuka swetty_18 bence de gayet iyi.Burdakilerin bazıları şekerden dolayı kilolu ve ileride.Bide cinsiyetle ilgili bir şey erkek bebeklerin yağ dokusu daha fazla olduğundan kilolu oluyorlar.Genetik de etken.Kısacası hiç evham yapmayın sağlıklı olsunlar dünyaya gelince çabuk büyürler zaten.