Melisaelf Kaçıncı haftada keseniz belli oldu kızlar ☺️🙆🏻♀️ Ben 5. 6. Hafta diye biliyorum belli olunca mesela bebek de küçücük belli oluyor demi içinde olması lazım o an
Melisaelf sema_altas55 çok güzel MaşAllah 4 haftalığım ben de 2 hafta sonra gideceğim 6 olacağız o zaman görürüz İnşAllah ☺️
Elifinannesi_ Ben hamileliğimi kan testiyle netleştirdim 7. haftamda hem kalp atışı hemde keseyi görmüştük
Anne_Rabia 4+1 de keseyi ve içinde beslenme kesemizi gördük . 2 hafta sonra yani 6+1 de kalp atışını duymak için gidicez
-Ravza- Melisaelf ilk gebelikte 4.haftada kese 6+5 te kalp atışı gördük şuan ikinci ve 5+2 de keseyi gördük haftaya kalp atışı var haftaya bebek gözükür herhalde
Melisaelf -Ravza- ben 4 haftalık felanım görülmedi rahim kalınlaşmış ama bu güzel 2 hafta sonra kese için gideceğim o zaman belli olur ☺️İnşAllah