18_kuzey Selamlar hanımlar 34+3 teyim tansiyonum düştü sanırsam baiım dönüyor hafifçe,yaşayan var mı🥺😵💫
Zeliha07 Benimde hiç halim yok ayakta durunca başım dönüyor aynen bende tansiyon diye tahmin ettim ama ölçmedim