Sevdashn canm benm 19ekimde lekelenmem olmuştu benm ılk cocugum bu ılk bebegmdeki belirtiler olunca dedm kesin hamıleym 25ınde adet olmam gerekiyordu 22sınde test aldırdım gece eşime böyle cıktı 23unde kan verdm 115cıktı yani bu kdr erken beklemiyordum 10-14ekimde korunmasız ilişki oldu ama doktor adetı de baz almadı 😄hatta 3ekim saydı yani biz öncesinde ilişki bile yaşamadık normalde 11haftalık hamıle olmam gerekıyordu 9haftalık saydı doktor adeti saymadı bile biraz uzun oldu 😀