moom222 brsnertrk belli olan bir çizgi var yok gorunmuyor diyemem gayet belli adet g ctikten sonra tekrar gidip kan verin
brsnertrk 3 yıldır bekliyordum geçen ay embriyo dondurduk transfer için adeti bekliyorduk inanamıyorum hala
moom222 brsnertrk inşallah sağlıklı şekilde Deletedmom62627 ayh inşallah ya iki gün kaldı umarım bnde anne okurum sekiz senedir çabalıyorum
brsnertrk çok sağolun kızlar elim ayağım tutmuyor daha önce çok test yaptım hiç biri böyle çıkmadı birazdan erken gebelik testi getirecek eşim birde onla deneyecem
Serapcemre brsnertrk benmkide böyle cıkmıştı gittm kan verdm 115cıktı adetıme vardı sizin gibi acilde hemem kan verin🙂hayrlı olsun canm
brsnertrk moom222 inşallah canım benim inanki insanlar bana dua edince bende Allah en çok bekleyene versin diye dua ederim hep
brsnertrk ben hemşireyim yarın kendi hastanemde veririm diye düşünüyorum eğer öteki testtede çıkarsa. nasıl sabah ederim onu bilmiyorum ama😂
moom222 brsnertrk sağlıklı embriyo transferi binde tutmama olasılığı var değil mi hiç bir problem olmadığı halde . Bir bekirti aramak doğru mu sence
Nureylaa brsnertrk benimde böyle çıkmıştı adete 4 gün varken inşallah hayırlı sağlıklı sonuçlarınız olsunn😍😍