Yarın sezeryan günüm hamileligimden hicbisi anlamadım hamile olduğumu daha yeni anladım desem yeridir o tekmelerin falan çok özliycem gibi bugün son karnımda kalışı çok duygusalim heyecanda var ama hiç bisj anlamadım hamilelikten ne çabuk geçti diyorum daha gecen hamile olduğumu öğrendim 😝 doğurmasam olmazmı nedense çok üzülüyorum sanki o doğunca onu ozliycekmisim gibi 😘🤗