Melos1 hayir doğum ağrısı araliklar ile gelir ama düzenli aralıklarla örneğin 12.30 da ağrın oldu 3 dakika sürdü geçti sonra 12.45 de oldu geçti sonra 13.00 da oldu sonra git gide araliklari azalmaya başladı 15 dakika da bir gelirken 13 dakika da bir gelmeye başladı diyelim sonra 10 dakika bu şekilde azalarak geliyorsa doğum ağrısı oluyor. Ama çok ağrın var ise acile git istersen Bi kontrol etsinler şiddetli agriysa çekme o kadar yazık canina