AdenEva merhaba benimde 16. Haftadan beri oluyor. 19+6yız şu an artık hareketleri hissediyorum ama bu toplanma sertlik ilk olduğunda korkmuştum doktora gittim kaç Kez normal dedi bir sıkıntı yok dedi en son alttan baktı onda da bir sıkıntınyokndedi. Önceden sadece sabahları oluyordu sağda solda toplanma sertlik, şimdi gün içinde de oluyor korkuyorum hala daha bu normaldir dimi. Bebeği de kaşıkta hissediyorum hareketlerini vuruşlarını hatta kaç kez fotoğrafını çektim karnımın yamuk halde. Ağrı Sancı falan yok bu durumda hiç