Elifcim 17.haftada karnımın sağ alt tarafında ağrı oluşmaya başladı kasığa baskı yapan bir ağrı sizde yaşadınız mı bu durumu normal mi?
1Ezgiii Elifcim yerleşme agrıları oluyor kuzum genelde kan veya leke görmediğin sürece Allah’ın izniyle bisey olmaz uzan dinlen bol bol 🌸