Rumer Muayene oldum bugün , Vajinal muayene yaptılar , kese var ama bebek yok , oluşmamış dedi , baya bozulduk açıkcası, geç kalınmış değil mi ? Böyle olan var mı ? Bebeğim olmayacak mı ?
AdenEva Rumer ben özelde gittim keseyi de bebeği de gördük üstüne bir de kalp atışı dinledik. Ertesi günü devlet hastanesine gitmem gerekti doktor bana kese var ama bebek daha görünmüyo dedi 🤦🏻♀️ Bi önceki gün özelde kendi kulağımla dinlememiş olsam devletteki doktora inanacaktım. Bence başka bi doktora daha gidin ya da imkanınız varsa özele gidin öyle emin olun. Devlet hastanesinde çok diyorlar bence bunu çünkü
2melekannesi_ Rumer 7+0 da gittiğimde bebek görünmemişti sonraki muayenede göründü. Yolk sac oluşmuş mu sizde o oluştuysa bebek de oluşur demek oluyor
Rumer 2melekannesi_ İnşaAllah ya , doktor bide geç kalınmış bebek niye yok diye tepki verince ben iyice tedirgin oldum , en iyisi özele bir gözükmek sanırım
2melekannesi_ Rumer bazı doktorlar gereksiz korkutuyor hiç aldırmayın başka doktora gidin dediğiniz gibi