Benim 6 senedir kolesterolüm var buna bağlı olarak trigliseridim yüksek. Yüksekliğine göre diyet ve spor öneriyor son çare olarak ilaç veriyorlar. Ben 5-6 ay ilaç kullanarak düşürebildim ama gebelikte kullanılmıyor ilaç ve bu değerler gebelikte 2-3 kat artıyor. Doktoruma danıştığımda çok önemli olmadığını söyledi, sizde bir doktorunuza danışabilirsiniz.