Zehraaaaaaaaaaa incisu bende kokusunu beğenip aldım sert yaparsa ymuşatıcı alırım bide :) daha erken diye kullanmadım :)
Nymphadoraa Green clean kullanıyorum.kokusu çok hoş. Yumuşatıcı kullanmıyorum. Oğlum 6.5 aylık oldu. Temiz içerikli olduğu için kaka lekesini tam çıkartmıyor ama aklınızda bulunsun. Ben hemen suya tutuyorum o yüzden lekeyi.
Beyzabeser Dilarasil dalin sivi deterjan ve yumusatici kullandim herseyini yikadim hazifladim yumusacik oldular