elifferolakyuz_ Neler aşerdiniz neler çekti canınız eksi yada tatlı Benim Çok Tatlı Çekiyo genel de eksi oglan oluyormuş herhalde tatlı da kız önemli degil de orası hepsi de saglıklı olsunlar da 🌹💘
Cansuada24 elifferolakyuz_ canım ben hamileligi ögrendigimden beri deli gibi turşu yiyorum tatlıda aynı bu yok ekşi kız tatlı oglan diyenler boş bunun yemeyle icmeyle alakası yok hem tatlı hem tuzlu yiyorum ben ve kızım oluyor pek inanma bu aşerme şeyine 🙂
Dmteyll 25 haftalik hamileyim dün heryerde erik arattim eşime sonunda muradima erdim 3 tanecikte yesem rahatladim☺️
Cansuada24 Dmteyll Dilaraa_16 ay inanmıyorum ya şaka gibi 😱 artık hamile kalıp aşermekte lüx oldu 🤷♀️