Nur1811 kuvezle kötü tecrübe geçirdim üç gün dokunamadan yavruma kaldı ve kaybettim. Ha şükür Yaradan bana bi evlat verdi şu àn 10 yaşında. İkinciyı de nasıp etti Yaradan. Her isteyene sagsalim versin. Size sonsuz teşekkür ediyorum nasıl da naifsiniz nasıl da hoş bi yorumlama. Dualar im herkesle ve sizinle ,yavrunuzla