Kızlar merhaba. 35+3 günlük hamileyim. Bebeğim 3 hafta önden gidiyor karın çevresi iri bebek o yüzden perinatoloji takipliyim. Sorum şu sezeryan kesin tarihi ne zaman verirler haftalık kontrole gidiyorum gün verilmedi bebeğimde önden gittiği için evde doğurcam diye korkuyorum açıkçası :) Birde öyle ki 38+ doğarsa Aralık sonu 39 beklenirse ocak 1 sene atlıyor çocuğum :) yaşayan var mı önden giden bebeklerde sezeryan için tarih ne zaman veriliyor devlet hastanesinde?