Umudumuzbitmesin Merhaba ben biraz moral vereyim size biz hiç devlete gitmedik hepsini özel hastanede yaptırdık once rahim filmi için 850 tl odedik sonra 6 Ay bekledik çünkü bazen hsg çekildikten sonra kapalı olan tüpler açılıyor hamile kalma şansı artıyor. Ama olmadı maalesef 3 sene olmuştu evlenelim mayıs ayında tup bebek yaptırdık bütün iğne ve ilaçları 2500 tl almıştık eczaci tanıdıkti iğneleri tanesi 160 tl falan denk geldi ,bu aşamadaki zorluk her ilacın iğnenin saati oluyor 15-16 gün sürüyor bunu tamamlayınca yumurta toplama için gün verildi , 6 bin tl yumurta toplamaya 2 bin tl embriyo dondurma işlemi için verdik o an daha sonra arayıp kaç tanesi dollendi ,kaç tane dolduruldu diye bilgi verdiler ve adet olunca 2.gunu kontrole gittim bu sefer rahmi kalinlastirmak için ostrojen, bebek tutulması için ön hazırlık progestan gibi hormon ilaçları vs verildi onları kullandıktan sonra yine kontrole cagirildim rahim kalınlığı doktorun istediği seviyeye gelince transfer yapıldı, transfer işlemi için 4 bin tl odedik Yani ilaç harici hastaneye sadece tup bebek için 12 bin tl odedik ama dediğim gibi mayıs ayındaydi ve dolar yüksek değildi ve 2 embriyo transfer edildi , inan ben doktora da söyledim ilk denemede tutmuyormus diye elimizden geleni yapacağız dedi zor bir hamilelik oluyor ama yine de çok şükür 30 hafta olduk, Allah her bebeğe hayırlı ebeveyn ,her ebeveyn de saglikli,hayirli evlat nasip etsin.