Bugün doktor kontrolüm vardı 12+4 2li tarama testi beklerken doktorum 2li,3lü,4lü tarama testlerini önermiyorum yaptırmak istiyorsan anne karnında FETAL DNA yaptır dedi anne kanını alıp Amerika’ya yolluyorlarmış anne kanından bebek kanınımı ayırıp genetiğine bakılıyormuş falanda filanda 😂 neyse 3250tl dedi şok oldum😂😂 zaten yaptırma planımız yoktu fiyatta iyice emin oldurttu bizi . Neyse siz olsanız yaptır mıydınız?