Benimde kanamam olmustu yarım ped dolacak sekilde hergün progestan iğne oldum kanama alanı görülmüştü kesenin arkasında cok sükür artık yok 11 haftalık olacak yarın bugün itibariyle de iğnem bitti cok sükğr inş sağlıkla kavuşuruz yatın dinlenin ben vc ve iğneye gitmek dısında kalkmadım