Merhaba baş ağrısı ile başlayan boğaz ağrısı ile burun tıkanıklığı ateş ile ilerleyen hastalığıma korona testi yaptırdık negatif çıktı
Kendi doktorumuz kadın doğum eşi kulak burun boğaz yönlendirdi kan ve crp yapıldı yüksek çıktığı için ilaç tedavisi verdi kadın doğumumuz ilaçlara onay verdi gebelikte kullanabilirsin ama ecnef 300 mg antibiyotik korkuyorum bebeğime bişey olurmu allahıma emanet daha içmedim bilgi fikir amaçlı yazıyorum gerekirse dua için tüm bitkisel yolları denedim geçmeyen artan hastalığım normalde astım alerjik hastasıyım bu faranjit ağır geçiyoruz 🥺 cok duygusal yönden korkuyorum gücsüz kaldım..