Minnakkurabiyeveannesi27 0611__ uygulamaya göre son gün 30 Mart ama benim oğlan sanki ramazan ayının ilk Haftası dogacakmis gibime geliyor
Ahmetinannesi25 0611__ benim de büyük ihtimalle ramazanın 15 inde olacak galiba ama daha birşey almadım daha
0611__ Ahmetinannesi25 benimde 21 gibi gozukuyo hayrlsiyla bende bişey aadm.doguma yakın istyrm almak ama gittkce herşey ateş pahasi oluyo nasl.yapsak bilemedm
iki_bal_annesi58 0611__ olmaz mı 😂2 Nisan ramazan başlıyor 14 Nisan son doğum tarihi sezeryan olduğum için de tam başına geliyorum 2 çocukla ne yaparım bilemiyorum Allah herkesin yardımcısı olsun inşallah 🤲
0611__ iki_bal_annesi58 yokmu yardım edicek kimse☹️ benimde bı kızım var çok şükür ikincisi yolda işte eşim ramazan ayında çok yoğun Allah yardm etsn herkese☹️☹️
Ahmetinannesi25 iki_bal_annesi58 bana da 15 nisan dedi benim de sezaryan Rabbim sağlıkla kucagimiza almağı nasip etsin
gamzosgamzos 0611__ 20 nisan gosteriyor ama sezaryen olacagım Rabbim nasip ederse 10 gun once alir ortalama Ramazana denk gelecek inşaAllah 😊
Mervepera 0611__ canım uygulamaya gore 19 nisan almaya başladım park yatak oda takımı kıyafetler hastane çıkışları kapı süsü vsvs hazır şuan bitirmeyi düşünüyorum alışverişi 1 yada 2 çıkmaya biter 🙈
Ahmetinannesi25 0611__ aynen Rabbim yardımcımız olur ben bir düşündüm acaba bez mi alsam stok mu yapsam diye ama bilemedim
iki_bal_annesi58 0611__ annem var ama 3 kardeşim var babam var ev uzak her zaman gelemiyor kaynanam da köyde yaşıyor o da zor gelir tam fasulye ekiyorlar Nisan ayında Amin canım Rabbım herkesin yardımcısı olsun
Mervepera 0611__ heyecanı geçtim biran önce kafam rahatlasin fazla agirlasmadan tabi alışverişte biraz kendimi kaybediyorum hepsi çok tatliiiggg🤣 ha bide zam var tabi 😁hemde kara kış önümüz 🙈 toplayıp hazırlarım dursun bi kendi alışverişini mart gibi yaparım o kadar 😁
Huri-li Benim 3. Doğumum nisan 25 denk geliyor ve iki doğumdur Ramazan’da oluyor zor geçiyor malesef annem yanımda kalıyor ama onlar açken ben çok huzursuz oluyorum yani zor allah yardımcımız olsun