Ben ramazanda nasip olursa benim ucuNcu cocgumun diğer oğlumdan çok fazla kıyafet ve var ama bir kaç parça şeyler Alicam isimli hastane çıkışı ywptiricam.daha çok var eşim yedinci aydan sonra hepsini bir seferde alır geliriz dedi öyle yapicaz .ama diğer iki çocuğum ufak tefek tulum battaniye gördükce aliyorlar