Kızlar 3 4 gündür su gibi akıntım oluyordu böyle uzun süre oturup kalkınca su boşalır gibi bir şeyler geliyordu ve sıvı yani. Az önce ayaktayken bir güzel bacaklarımdan süzüldü ve kokulu da üstelik su gibi yani çok korktum. Ayrıca serklajlıyım bu yüzden endişem ikiye katlandı. Aynı durumu yaşayan var mı ne yaptınız? Eşim kalbini temiz tut güven bana diyor ama ben endişeliyim bebeğimin suyu değildir dimi?