Syda01
270902
nanna
gozdekrks çok çok farklı bı şey o ağrı kızlar anlarsınız zaten geldiğini biseylerin olacağıni ben 2 gün çektim o sanciyi başta uatune kondurmadim ne alakaysa 40 hafta olmuşum ama hiç dogurcak gibi gelmiyor bana 😂 komşumun kız kardeşi ile konuştuk kendi k.d.hemsiresi sancılar düzensiz acilman başlar senin gidersen aynı falan verirler biraz evde takibini yap dedi ki dayanamayıp acile gittim meraktan sadece nst ve ultrasonla baktılar ki o gün ben doğum sancısı cekiyomusum ama hiç bişey yapmadılar sinir oldum geri eve geldim duş aldım temizlendim iyice son hazırlıkları yaptım 1.gun geçti kasık ağrısı ile gecesine belime vurdu öğlen nişan akşam üstü su geldi hemen doğum yapacağım hastaneye gittim bu sefer gecesine doğurdum 😊 tabi 2 günlük sürecimde hep irtibattaydim komşumun kardeşiyle