aleladebirmom Canlarım 36 haftalık gebeyim. Şimdi gebe polikliniğinden mi randevu almam lazım yoksa 36 hafta üzeri olandan mı almam lazım? Normal gebe polkliniğinden alsam bakmazlar mı?
elfffglc aleladebirmom bakıyorlar diye biliyorum ben Necati beye gidiyorum normalde yazmıyor 36 hafta üzeri diye ama bakıyor
Sedaa06_ elfffglc surekli necati beyden randevu alabiliyor musun. Ben henüz dr gitmedim daha simdi bugun necagi beye randevu alabildim
elfffglc Sedaa06_ yani randevu açılınca bana mhrsden mesaj geliyor o şekilde alıyorum ve randevusuz da bakıyor sabah erken giderseniz