Yavasi erken tabii ki. Ben açıkçası direkt doktorumun tavsiyesini söylüyorum şimdi size..
Bebeğiniz içeride ne kadar kalırsa o kadar iyi ☺️ açılma için 36da günde 3 hurma, 37de 7 hurma yiyip sabah akşam toplam iki kupa ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz. Rahim ağzını kesinlikle yumuşatıyor tavsiye ederim. Merdiven çıkma günde 1 kez 36da, squat 37de yapabilirsin.
34 -35 için gerçekten çok erken oluyor. Bu haftalarda bebeklerimizin solunum ve dolaşım sistemleri tam anlamıyla gelisememis olabiliyormus. Sağlıklı ve risksiz gebeliginiz varsa mutlaka doktor tavsiyesiyle acilma egzersizlerine 36 itibariyle başlamalısınız 💙🖐🏻