Kızlar 34+0dayım. Kasıklarımda geçmeyen adet görüyormuş gibi ağrı var. Ufak yürüyüşlerde bile cok çabuk yoruluyorum belim kasığım zorlanıyor üzerine gitmeli miyim? Hareketsiz kalmayı da sevmiyorum. Ağırlaşmak için erken değil mi? Sizde durumlar nasıl?