34 +4 haftalık hamileyim ikizlerimiz olucak inşallah ama benim için ne günler geçiyor ne zaman geçiyor Sürekli karnım sertleşiyor sürekli içimde kımır kımırlar( evet bu çok güzel ama zaman zaman dayanılmaz bır hal alıyor ) Haftalarına göre kiloları da iyi 2300Benim sorunum şu ki ne gece ne gündüz uyuyabılıyorum sureklı uyanık olmak ve geçmeyen agrılar çok yoruyor Nst sancı çok çıkmıyor Ozel doktora gıdıyorum doktorumu bır türlü ıkna edemıyorum artık almasını ıstıyorum dayanamıyorum Benım gıbı durumu planlar var mı hangı doktoru tavsıye edersınız artık doktor degıstırmeyı bıle düşünüyorum Lutfennn yardımmmm