elifferolakyuz_ evet. Ama 28. Haftadan önce Bi kanama, lekelenme vs olunca da yapılıo iğne. Ben 7 haftalıkken lekelenme yaşadım. Acile gittim uyuşmazlık iğnemi yaptılar hemen. 28.haftada tekrar yapılması gerektiği için tekrardan iğne yapıldı bana. 😊 Bi aksilik yaşamazsan 28.haftada yapılıo normalde.