lalis34 Padfoot Üzülmene hiç gerek yok çok normal kuzum , 1000 ve 2000 lerde olmadan kese görünmez derler..
dudininannesi Padfoot Sen çok erken gitmişsin canım. Ben 6 haftalıkken gittim hem keseyi gördüm hem de kalp atışını çok kısık da olsa duydum. Bence acele etmeyin. Bebişiniz zamanı geldiğinde size merhaba diyecektir ☺️♥️
poncikveannesii Gamze_1 iki günde bir iki katı yükseliyor beta HCG bugün 77 yse yarın değil diğer gün 140 üzeri öyle öyle yükseliyor
poncikveannesii Padfoot Betaya göre değil haftaya göre git ben 6.haftada kese için gittim o zaman bile görünmez dediler dirrttim karından baktırdım göründü kalp atışı içinde 8.hafta
Gamze_1 poncikveannesii biraz korkuttu beni sanırım adet tarihime daha 2 gün var gecikme de olmadı 77 olunca da tedirgin oldum ilk gebelik diye
Azra_Mom Padfoot 6. Hafta keseyi gördüm 7.haftada bebeği gördüm ve kalp atışını duydum beta değerine çok takılmayın benim 9binlere gelmişti daha yeni besin kesesini görebilmiştim değerle alakalı değil belli bir haftayı doldurmak gerekiyor
Blossom Padfoot 20’si geç olur. Bence daha erken gitmelisiniz. Görülme zamanı gelmiş çünkü. Riskli durumları elemek adına erken gitmek lazım. Hayırlı olsun bebeğiniz. 🌺
portakalsekeri Padfoot 5+1 de gittim doktora vajinal usg de 4+5 çıktı kese göründü bebek görünmedi ama beta baktırmadım kaçtı bilmiyorum
SARAras61 Padfoot acele etmeyin ben öğrendiğimde ¾ haftalıktı 6/7 haftayı bekledim gitmek için kalp atışıda bebeğide görmüş olduk erken davranmayın stres yapmayın 🌸