Dilekahinzen
Birgulbasegmez2
Ben bugün tam 13 haftalığım yani 3 aylığım ve 3 ayda 4-5 kilo aldım. Bir anda iştah artışı oldu bende ve tam doymadığımda tansiyon düşmesi veya yükselmesi gibi sorunlar yaşıyorum. Şimdiden hamile olduğumu anlaştıracak kadar göbeğim var göğüslerim sisti ve göğüslerimin etrafındaki damarlarım patlicak neredeyse, göğüs uclarim simdiden koyulasti... Doktorumla paylaştığımda ise bunların hepsinin normal olduğunu söylüyor... Benim gibi olan var midir acaba??? Tatliyi illa ariyorum ekmek ve simit de buna dahil. Çalışıyorum yemeden zinde olamıyorum.....