Gulsumelif ooo dur bak neler battı
hamileydim çift maskeye geçtim işyerinde annemlere bile gitmedim 2 hafta sonra koronayım
şeker çıkmasın diye hiç bisi yemedim en baştan beri, patates pirinc çikolata paketli gida hiç bisi ama şekerim cıktı
tiroid zaten vardı 15 16 ay tedavi gördüm sonra hamile kaldım değerlerim yine hızla düştü
stres yapmamak için önlemler aldım, annem rahatsızlandı başka başka şeyler oldu stresin alasını yaptım
neyse yazmıyorum daha😂