Rumeysaasgin bence bu konuda doktorlarında net bi bilgisi yok, benim ilk gittiğim doktor sürekli uçtuğumu duyunca havaalanları için sana x-rayden geçme x ışını var zararlı diye rapor vericem demişti sonraki doktorum hiçbir zararının olmadığını kendisininde gebelikte geçtiğini söyledi bende biraz internetten araştırdım zararı yok diyor, her hafta geçiyorum hem havaalanında hem avmde 27 haftalığız bir problemle karşılaşmadık şu güne kadar 🌸