Tugbaerdemli Benimde 7 haftalıkken 10.25 çıkmıştı doktor hemen ilaca başlattı şuan kullanıyorum değerlerim haftama göre normal. İlacınızı düzenli kullanın çünkü ilk 3 ay troid hormonlarını sizden alıyor bebek düzenli kullanırsanız ve kan verip değerinizi takip ederlerse sıkıntı olmaz Allahın izniyle